niedziela, 21 lipca 2013

Cukierkowa mini sukieneczka

Ostatnio zauważyłam zwiększenie przyrostu naturalnego wśród mojej rodziny i znajomych...;-) Zainspirowało mnie to do stworzenia czegoś niezwykle słodkiego. Znalazła resztki landrynkowych włóczek Sonaty i zabrałam się do pracy :-) W internecie można znaleźć całą masę przepięknych wzorów na ubranka dziecięce więc tym razem skorzystałam z "gotowca" ;-) 

Wzór: Maxi Dress by Elena Nodel. 
Druty: 3-3,5.
Włóczka: resztki Sonaty.

A oto efekt:

Zdjęcie nie najlepsze bo oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcie i miałam tylko jedno w telefonie... Ale lepsze takie niż żadne...;-)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna sukienusia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to oczywiste, że dziergająca ciocia stanie na wysokości zadania i zrobi piękne ubranko. Sukienusia przesłodka. Będzie swietnie zdobić obdarowaną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda ta sukienusia w prostocie cały urok :) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś/zechciałeś zamieścić kilka słów:-)