piątek, 19 września 2014

W kolorach nieba...

Tak jak pisałam zostałam obdarowana sporą ilością niebieskich ubranek dziecięcych (całe szczęście nie landrynkowo różowych ;-)) no i wypadało wydziergać w takim wypadku coś pasującego... Także powstał komplecik: sweterek + spodenki. Na sweterek zużyłam niecałe dwa motki włóczki dziecięcej Baby Wool w kolorze białym i pięknym melanżu błękitnym. A spodenki powstały z jakiejś niegryzącej włóczki akrylowej z odzysku, kolor mi ładnie pasował a sporo jej mam więc akurat mam okazję wykorzystać. Ciekawe czy malutkiej taki komplecik przypadnie do gustu ale już sobie wyobrażam jak macha maleńkimi nóżkami w tych porteczkach :-D Zwłaszcza, że w brzuchu niezwykle ruchliwa jest i normalnie albo fika też przez sen albo wcale w tym brzuchu nie śpi bo ani chwili spokoju nie mam...;-) Ale to strasznie cieszy i potrafi zawsze poprawić humor, zwłaszcza jak mąż dostaje kopa w ucho za podsłuchiwanie ;-) 


W kuchni nadal spędzam większość dnia, chociaż obecnie mąż przyniósł chorobę z pracy i niestety mnie też rozłożyło więc raczej całe dnie spędzam na kanapie a jemy przygotowane wcześniej zapasy lub mało wymagające obiadki. Ale poniżej kilka kulinarnych inspiracji z ostatnich dni ;-).

1. Pulpeciki wołowo-wieprzowe z suszonymi pomidorami, mozzarellą i świeżymi ziołami  ze spaghetti


2. Krem ze szpinaku z paluszkami serowymi (Przepis Ani Starmach)


3. Pierożki z dyni i białego sera


4. Kotlety rybno-ziemniaczane z frytkami i sałatą


5. Kurczak pieczony z fasolą i pomidorkami koktajlowymi z miksem sałat


6. Gryczane pierożki ze szpinakiem i serem feta


7. Siekane kotlety z piersi kurczaka z sałatą z pomidorami i awokado (Przepis Beaty Śniechowskiej)


8. Polędwiczki wieprzowe w cieście francuskim z pure kalafiorowym i karmelizowanymi jabłkami ze świeżymi listkami bazylii (Przepis Beaty Śniechowskiej)


Bez przepisów tym razem bo nie mam siły na pisanie książki kucharskiej w tej chwili ;-)

3 komentarze:

  1. W takich majtaskach maleństwo będzie uroczo wyglądać .

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy komplecik..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jesteś kulinarnie uzdolniona,tak apetycznie wszystko wygląda, a komplecik cudowny, życzę szybkiego powrotu do zdrowia,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś/zechciałeś zamieścić kilka słów:-)