środa, 8 lipca 2015

Aaa... Kotki dwa...

Ale wcale nie szarobure tylko w przepięknych słonecznych kolorach :). A dla kogo? Oczywiście dla moich siostrzyczek :) Dla bliźniaczki to spóźniony prezent urodzinowy a dla młodszej wcześniejszy prezent urodzinowy ale co ja poradzę na to, że urodziny mają w różnych terminach a chciałam żeby prezenty dostały w tym samym czasie i to wręczone osobiście przeze mnie a nie przez pocztę...;-P Na początku miałam wrażenie, że siostry nie do końca wiedzą skąd to się wzięło dopiero jak zobaczyły metkę to było coś w stylu "To Ty je sama uszyłaś?!" :D Najważniejsze, że się podobają :). 















Wzór kocurów został podpatrzony w Mollie Potrafi maj/czerwiec 2015 ale oczywiście moje są dłuższe i mniej zakrzywione i są z innego materiału i mają wyszyte buźki i kokardki także to taka luźna inspiracja była :D Czerwony kocurek powstał jako pierwszy a później w Szufladzie pojawiło się wyzwanie "Zachód Słońca" i po prostu nie mogłam się oprzeć żeby nie uszyć takiego kocura słonecznego :) Także mam nadzieję, że spełnia wszystkie wymogi i z ogromną przyjemnością zgłaszam kocura Filemona do konkursu :)

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-nr-7-zachod-sonca.html

10 komentarzy:

  1. Cudne kotki :-) Wspaniałe prezenty zrobiłaś dla swoich sióstr :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty- koty słodkie.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki kociaki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze kotki, poprosimy o dodanie Twojej pracy do Szufladowego wyzwania przez linkarza by była dokładnie widoczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, mięciutkie i bardzo wygodne do spania jako dodatkowa poduszka :D. Pomarańczowy chyba zabiera złą energię bo obdarowana nie ma już problemów ze snem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie kocury!
    Pozdrawiam;)
    http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy słonecznego kota w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, wyglądają jak podusie do karmienia :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziaki!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś/zechciałeś zamieścić kilka słów:-)