czwartek, 1 września 2011

Wyniki Candy i Merynosek

Właśnie zakończyłam losowanie chusty z Candy.

Chustę otrzymuje summer21 tak więc bardzo proszę o przesłanie mi danych adresowych na maila. Mam nadzieję, że chusta będzie sprawiać tyle radości i przyjemności w noszeniu co mi sprawiło jej zrobienie:-).

Skończyłam również mój najnowszy projekt czyli sweterek z włóczki Rozetti First Class merino+microfibra. Jest to warkoczykowy sweterek zapinany na guziki. Idealny do eleganckiej czarnej spódnicy i białej bluzeczki.



Jak i do zwyczajnych dżinsów. Ostatnio wyczytałam w gazecie, że granatowy jest najmodniejszym kolorem sezonu a ogólnie stylizacje powinny składać się z ubrań tego samego koloru różniących się jedynie lekko odcieniem i fakturą. Tak więc zastosowałam tę radę do stylizacji z nowym sweterkiem.



Zużyłam 6,5 motka włóczki, druty nr 4, 4.5, 5. Dosyć szybko mi się go dziergało może dlatego, że druty były dosyć grube ale i sam wzór bardzo przyjemny bo nie nudny...;-)

Teraz na drutach kolejny sweterek. Też będzie krótki, bo takie są najbardziej praktyczne i jakoś tak mi się spodobał taki fason;-).  Tym razem wzór to połączenie ażuru i warkoczy a kolor śliwka. Ale ponieważ wczoraj zaczęłam to do finiszu jeszcze bardzo daleko..;-)

27 komentarzy:

  1. Gratuluję...
    śliczny sweterek...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko ale mi się udało:) Uwielbiam takie rzeczy i na pewno juz mi sprawilas radosc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanej szczęścia!
    Tobie gratuluję pięknego sweterka;-0

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek śliczny a dla zwycieżczyni wielkie gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanej!
    sweterek uroczy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweterek i ślicznie Ci w nim :)))
    a Ewci gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam widzę fajne buciki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek, dla mnie cacuszko.
    Marzy mi się coś w tym stylu ale jestem jeszcze mało wyrobiona w drutowaniu ciuszków.
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo nie sweterk a najważniejsze,że Tobie jest w nim bardzo do twarzy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no sweterek super! podoba mi się szczególnie w zestawieniu granatowo granatowym ;)zaciekawiłaś mnie tą śliwką, będę czekać,

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek pierwsza klasa i guziczki ma ładne. pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni i piękny sweterek! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancki sweterek i praktyczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wylosowance!

    Sweterek super. Chciałabym umieć taki zrobić.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny sweterek! Najważniejsze to żeby Tobie się podobał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek jest śliczny i starannie wykonany:) Do dżinsów idealny.
    Gratulacje dla summer21:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewie gratuluję.
    Za losowankę Ci dziękuję.
    Sweterkiem się zachwycam. Modelka z Ciebie super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja suuper a sweterek śliczny! (buciki też)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wysłalam maila mam nadzieje ze dotarl, pozdrawiam I przyznaje, ze świetnie Ci we wszystkim co Twoje raczki zrobia:) Nie moge sie napatrzec:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek jest śliczny. Nie mogę się napatrzeć, tak Ci w nim pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny sweterek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi! I found your blog and I like it so much!! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci w tym sweterku i śliczny wzór wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś/zechciałeś zamieścić kilka słów:-)