niedziela, 30 października 2011

Jesienny spacer i "coś" na chłodniejsze dni...:-)

Pogoda u mnie dzisiaj piękna więc wybrałyśmy się z siostrami na spacerek...



Przy okazji spacerowania nazbierałyśmy trochę liści. Niestety u mnie same zielone lub żółte z tych co na drzewach zostały, bo po ostatnich przymrozkach więcej już suchych przemrożonych na ziemi leży... Ale z tego, co udało nam się nazbierać zrobiłam swoje pierwsze bukieciki:-)

Poza tym w końcu znalazłam czas żeby sfotografować mój nowiutki zimowy komplet.



Rękawiczki i spory kawałek szalika powstały podczas podróży pociągiem, co wspominałam we wcześniejszym poście;-) Włóczki Himalaya Padisah druty KP nr 4-5,5. Na cały komplet zużyłam 3 motki. Obecnie na drutach śliwkowa tunika a na szydełku bombki choinkowe...;-) A w głowie... Cała masa nowych pomysłów tylko niestety czasu i pieniędzy brak na ich realizację...:-(

W następnym poście już pewnie będę mogła pokazać Wam co przygotowałam na międzygatunkową wymiankę na moim ukochanym forum i pochwalić się jakie cudeńka sama otrzymałam:-)

23 komentarze:

  1. Śliczny komplet,super zdjęcia ze spacerku!

    OdpowiedzUsuń
  2. supeer komplet, bardzo fajnie Ci w tym kolorze... no i ładne zdjęcia ze spaceru, takie wesołe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny komplecik :) i napewno będzie Ci w nim cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli udany spacerek.
    świetny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplecik i śliczny bukiet! Pomaluj go lakierem bezbarwnym w sprayu to dłużej ci posłuży, ja tak zrobiłam w zeszłym roku, pomalowałam złotym sprayem dekoracyjnym i stoi po dziś dzień :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, ale wy wszystkie jesteście podobne!!! Komplecik przeuroczy, bukiecik fajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik przecudnej urody, a spacerek w taką piękną pogodę to sama przyjemność, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie jesteście do siebie podobne:))) Kopmlecik uroczy i bukiet też piekny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lamiko ;;;jaka ty sliczna jestes,sliczny jest twoj tworek!!!
    Bardzo przyjemne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rodzeństwo... Piękny spacer, piękne bukiety, piękne ocieplacze, wszystko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny komplecik.
    Śliczny bukiecik zrobiłaś z liści.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknu komplecik:)i bukiecik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przyjemnie popatrzeć na Wasze uśmiechnięte buzie, a komplet świetny - super kolor (mój ulubiony)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, klimatyczne zdjęcia. I niech ludzie mówią co chcą - jak tam uważam, że jesień jest przecudowną porą roku!
    Niebieski komplecik też oczywiście +++++++++++++
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kobietki trzy :) KOMPLECIK PASUJE IDEALNIE DO TWOJEGO PROMIENNEGO UŚMIECHU :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplecik, a bukiecik przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny komplecik. Chyba "zmałpuję" rękawiczki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rodzeństwo,komplecik przeuroczy a bukiet z liści cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie mieć siostry, z którymi chce sie spacerować :)
    Komplet super !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. liczne z was siostry, a komplet wyszedł perfekcyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny komplet! Czy mogłabyś wstawić schemat, z którego robiłaś czapkę i rękawiczki??
    Pozdrawiam,
    Anka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś/zechciałeś zamieścić kilka słów:-)