sobota, 17 marca 2012

Mój pierwszy album...

Zamarzył mi się pamiątkowy album scrapbookingowy, w którym będą najpiękniejsze chwile z ostatnich 3 lat... A ponieważ jak ja coś sobie umyślę, to tak zrobię, to powstał album... Oczywiście będzie stale uzupełniany i są to moje pierwsze próby stąd brak spójności w stylu - chciałam potrenować i zobaczyć różne efekty. I mimo wszystkich niedociągnięć jestem z niego bardzo zadowolona:-)











Najbardziej podobają mi się 3 strony... Dwie ostatnie i ta z ogrodu japońskiego więc następne albumy będą powstawały właśnie w takim stylu:-)

A na deser... Śliwkowy komplecik:-)



Uduście mnie ale nie pamiętam co to za kolor koralików... Wiem, że to TOHO 11 z serii silverlined frosted ale opakowania mi zaginęły  dokładnego koloru nie podam. I jest to kolejny sznur dla mnie...;-p Biżuterii nigdy dość!:-D

12 komentarzy:

  1. Album prześliczny, poniekąd zazdroszczę bo ja od 11 lat(juz;) nie mogę sie zebrać do zrobienia albumu, wszystkie zdjęcia na dysku więc i albumu nie ma z czego;( a jakoś zawsze mi nie po drodze by zdjecia wywołać......biżuteria rewelacyjna;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest śliczny, a komplecik jest cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany! Piekny album! Moje albumy są... na płytach... A reszta w... oj nie ładnie... Biżuteria super! idzie wiosna, lekkie ciuszki, bedziesz pieknie wygladała! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. I faktycznie masz powody do zadowolenia, bo album jest prześliczny, a jeszcze do tego zapamiętane w pamięci te uwiecznione chwile -BEZCENNE.A co do biżuterii jak dla mnie jesteś w tym mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ romantycznie ... super dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i stylowy :) Też się przymierzam do scrapbookingu, ale póki co - nie mam czasu :) Naszyjnik wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję zaręczyn,albumik cacko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamilko album piękny:)
    Robiłam dziewczynkom na 10 urodziny,tylko ten dla Karolinki do poprawy:( ( od 3 lat już)
    Komplet koralikowy cudowny!!
    chciałam się nauczyć tej techniki,ale jak na razie to dla mnie czarna magia.
    Pozdrawiam I.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny album!A co do biżuterii-też uważam,że jej ni9gdy dość-Twój komplet jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Album jest przepiękny!;) Ja jeszcze nie odważyłam się spróbować popełnić takie cudeńko;)A komplecik jest śliczniutki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny albumik a komplecik cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuda, cuda, fascynująca rzecz!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś/zechciałeś zamieścić kilka słów:-)