sobota, 19 listopada 2011

Świąteczne kartki

Wczoraj wpadłam w kartkowy szał... A oto jego efekty:





Widoczne niedoskonałości na kartkach nie były celowe;-) Ale nie będę ich poprawiać. Mimo, że jestem raczej perfekcjonistką to te niedociągnięcia dodają tym kartką jakiegoś uroku i w związku z tym możecie na mnie krzyczeć, że jest byle jak itd. ale tak pozostanie...;-p:-D

Zdjęcia robione już w nocy więc niektóre kolory nie wyszły tak ładnie jak w rzeczywistości... No i jednak zdjęcie nie pokazuje tego migotania brokatu...;-)

19 komentarzy:

  1. Ojtam niedociągnięcia;). Przynajmniej widać, że robione a nie kupione ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczki są śliczne :)) Widzę że kuszą Cię nowe techniki :) może i ja się też pokuszę...:)na kerteczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co prawda nie widzę "niedociągnięć", ale widzę pięknie wykonaną pracę, każda kartka jest inna, nie jest to maszynowy wydruk, tylko kartka, której ktoś poświęcił czas. Piękne! Na pewno adresaci będą zaskoczeni i szczęśliwi :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:)zapraszam na małą rozdawajkę :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również bardzo się podobają :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki powstały podczas kartkowego szału.
    Życzę wielu takich produktywnych chwil:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie rzucają się w oczy żadne niedociągnięcia. Po prostu piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko... Ile tego jest! I nie marudź, bo ładne są. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama już wpadłam w szał Świątecznych gadgetów :) kartki są urocze

    http://domoweinspiracje.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny szał Cię opętał,no i super jego efekty:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tu nie widzę niedociągnięć!Śliczne karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie widzę żadnych niedoskonałości! Zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. E tam byle jak... po prostu tak ma być, bo tak jest fajnie i oryginalnie:)) Ooo, nawet mi się zrymowało :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdolniacha jesteś,żadna dziedzina Ci nie straszna.

    OdpowiedzUsuń
  15. No, kartki super!!!.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś/zechciałeś zamieścić kilka słów:-)