poniedziałek, 20 lutego 2012

Silver Grape...:-)

Dzisiaj pochwalę się moim najnowszym dziełem koralikowym...:-) Jest to wisior sięgający prawie pępka zrobiony z kuleczek beaded balls...:-) Na całość zużyłam ponad 3 opakowania koralików Toho 11/0 w kolorach silver lined frosted gray i silver lined frosted black diamond. Szyłam wszystko przez 4 dni i od zaciągania nitki bolą mnie palce... Ale było warto...:-)


Cały urok wisior ma dopiero na szyi zdjęcia nie pokazują całego efektu ale z braku modelki (bo modelka dzisiaj w stanie nie wyjściowym...;-)) Muszą wystarczyć zdjęcia na kłębku...;-) Do wisiora powstały jeszcze proste kolczyki...
 Oczywiście komplet jest mój i nikomu nie oddam...:-p

W międzyczasie powstały również kolczyki dla mojej Mamy. Svarowski plus srebro. Kryształy i krawatki wybrała Mama a mi pozostało to tylko zamontować. Ale kryształy są tak piękne, że pokazuję a co!:-D

32 komentarze:

  1. wygląda super! pracochłonne 'gadzieństwo', ale racja - warto było :)
    i domagamy się uprzejmie zdjęć na modelce (jak już będzie w odpowiednim stanie ;) ) i kropka! :))))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny sznur z koralików, ale warto było tyle dni dziergać, kolczyki Svarowski też śliczne, lubię ich blask

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny ten szary komplecik :))) a kolczyki są śliczne :)) bardzo lubię Svarowskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak! Warto było! To jest piękne! A kolczyki dla mamy są idealne! Ciekawe czy ja kiedyś takie dostane od córki? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne szarości :o)
    Ale na Tobie na pewno wyglądają jeszcze lepiej :o)
    Komplet dla Mamy też jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne . Biżuteria to jest to co uwielbiam , ale tworzyć jej nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naszyjnik robi imponujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności!!!! Ależ to musi być pracochłonne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała praca. Ja wciąż nie mam czasu aby spróbować kulek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to ładne, wcale nie dziwię się, że napisałaś "komplet jest mój i nikomu nie oddam" Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. paluszki bolą, ale za to jaki efekt! Śliczny jest ten wisior, choć szkoda, że nie na modelce ;)
    Kolczyki dla mamy również prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz oglądam ten blog i już pierwszy post jaki widzę mnie zachwyca. :) Cudny wisior i kolczyki do kompletu!!! Zakochałam się, tym bardziej, że podobne sama próbowałam zrobić kiedyś, bo bardzo mi się ta kolorystyka podoba, ale do Twoich się nie umywają! Muszę się jeszcze wiele nauczyć...gratuluje talentu i zazdroszczę tego kompletu.;) Pozdrawiam, Dico :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne,choć mnie najbardziej podobają się te kryształki, uwielbiam błyskotki;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo:D. też takie chcę...może być na urodziny;):D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wisior super, ale chętnie bym zobaczyła go na modelce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. no właśnie; ja też jestem ciekawa, jak się prezentuje na żywym modelu :) wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooooooo... ależ cudna ta biżuteria! Brawo!
    Pozdrawiam serdecznie! - Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba biżuteria, którą popełniłaś. Baaaaaaardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wisior jest cudowny, sporo pracy włożyłaś, ale wart tego:) Kryształki Svarowskiego należą do moich ulubionych. Kolczyki robi się w mig i są efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet mnie nie oddasz?????!!!!!!
    :D:D:D
    Kamilko przecudny,po prostu przecudny:)
    Pozdrawiam serdecznie Ilona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudny! Mam nadzieje, ze zdjęcie na modelce tez pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna biżuteria,!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknośći w szarościach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Komplet prześliczny.
    Jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak można z tak malutkich koralików takie cudo stworzyć - zdolna dziewczyna z Ciebie!!!
    Kolczyki mamy bardzo eleganckie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne, prześliczne, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  27. także uważam że było warto. stworzyłaś cudeńko. a kolczyki też śliczności - moj kolorek .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękny ten wisior, czekam na fotki na ludziu. Że jak? taki długaśny? gapiłam się w niego długą chwilę i skojarzenie z winogronem mi przyszło na myśl:)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne prace,śliczne rzeczy robisz.zapraszam na mego bloga mojblog-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś/zechciałeś zamieścić kilka słów:-)