wtorek, 14 lutego 2012

Swarovski - crystal Heart...

Dzisiaj walentynki więc wpis walentynkowy... No może nie całkiem, ale przecież serca kojarzą się pięknie z dniem Świętego Walentego. Osobiście uważam, że jest to strasznie komercyjne święto bo kochanym osobom miłość okazuje się cały czas ale również nie potępiam tego dnia. A z jego okazji zrobiłam sobie sama prezent...;-)



Swarovski plus srebro. I komplet gotowy...:-) Elementy miałam już dawno od czasu spotkania robótkowego w Poznaniu w styczniu ale jakoś nie było czasu, żeby je połączyć i sfotografować... Komplet bardzo mi się podoba, pasuje do wszystkiego i pięknie migocze:-)

10 komentarzy:

  1. Lamiko jest przecudowny!!!! :) Bardzo mi się podoba jak skrzy :)Żeby Ci się dobrze nosił :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny i do wszystkiego będzie pasował. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Uwielbiam jak lśni...śliczny;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet.
    Ja też uwielbiam takie uniwersalne cacuszka :)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny:-) Teraz czekamy z mamą na zamówienie bo tak jej się mój komplecik spodobał, że też chciała swarovskiego mimo, że już ma jednego to zamarzył jej się jeszcze inny...;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik śliczny, a serduszka zawsze pasują do wszystkiego:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet !!!
    Z pewnością będzie pasował na wiele okazji, nie tylko w tym zakochanym dniu :) Też uważam, że jest to komercyjne święto i powinno się na nie patrzeć z przymrużeniem oka ;) bo miłość nie jest na pokaz, miłością trzeba żyć !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś/zechciałeś zamieścić kilka słów:-)